donderdag 21 maart 2013

Waregem

Gisteren morgen; de regen viel met bakken uit de lucht bij momenten vergezeld van dikke sneeuwvlokken.
Mijn moraal zakte tot ver onder het vriespunt. Kuchend en snotterend hoorde ik in mijn bed de regendruppels tegen het raam tikken. Miljaarde, zo'n slecht weer!

In de loop van de voormiddag nam ik een naar mijn mening intelligente beslissing.
Het doetje in mij heeft het gehaald. Ik ben niet gaan koersen.
Ik heb beslist dat mijn gezondheid primeert op de grote goesting om te koersen. Helaas.
Want de opstekende valling zou zeker niet genezen door in barre weersomstandigheden te koersen.

Met een beetje geluk ben ik tegen het weekend gezond. Helaas zijn er dit weekend geen koersen voor vrouwen. Met uitzondering van Gent-Wevelgem, maar daarvoor ben ik niet geselecteerd.
Jullie horen nog wel van mijn plannen als ik het toch ergens in m'n hoofd zou halen om bij de jongens ofzo te gaan koersen...

Nu kruip ik weer in bed, een beetje uitzieken.
Tot een dezer!
Eveline

Geen opmerkingen: