woensdag 16 juni 2010

"Tussen de soep en de patatten"

Ik heb de laatste tijd niet veel meer van mij laten horen.
De examens zitten daar allicht voor een groot deel tussen.
Met nog 7 examens te gaan zijn we ongeveer over de helft en zit het ergste er op. De weinige vrije momenten die ik heb benut ik dubbel en dik om even te fietsen. Een welkome manier om toch even te ontspannen tijdens de drukte. Het snel nog dit, of snel nog dat doen maakt me zot, gestresseerd, gepikkeerd, en nog zo veel meer.
Studeren tussen; jawel "de soep en de patatten" het is niet evident.

Maandag is er Fysica. Ik ga dat niet in de praktijk bestuderen dus heb ik beslist niet te gaan koersen en dus zeker geen proeven op zwaartekracht te gaan doen.
Als u begrijpt wat ik bedoel? Jammer want ik had anders wel veel zin om een koerske te doen.

Volgende week, -in de vakantie nota bene- trek ik naar Snellegem om te gaan koersen.
Dat is echter nog veraf, dus meer informatie daar omtrent komt later...

Eveline

Geen opmerkingen: