dinsdag 3 augustus 2010

A l'entraînement

Vandaag stond er een stevige training op het programma.
Niets bijzonders, want stevige trainingen staan er nu eenmaal wel vaker op de kalender.
Ik had vandaag toch weer het goede gevoel terug op de fiets.
Op mijn weg lag de bosstraat waar ik een persoonlijk gevecht uitvocht met mezelf en m'n fiets. Alles scheen goed te gaan tot de laatste versnelling. Georges Hyncapie's bekendste quote leek me plots wel erg toepasselijk. -Kan je even kijken of mijn ketting er nog opligt, want ik voel ze precies niet- In mijn geval eerder letterlijk te nemen want mijn ketting vond het leuk kapot te gaan.
Tot overmaat van ramp was ook een van mijn -veel te dure- rayons in stukken van een.
Joepie. Gelukkig had ik het aller beste reparatie materiaal ter wereld vlak bij de hand. De gsm, en dus belde ik naar papa :)
Soit, alles is ondertussen gemaakt.

Verder ga ik op donderdag weeral koersen.
Ditmaal ik Kortrijk bij de dames elite. De start is reeds om 11u 's ochtends.
Dat wordt weer midden in de nacht op staan naar mijn gedacht.

Eveline

Geen opmerkingen: