maandag 20 september 2010

De dag van de allerlaatste kans...

De meeste mensen weten ondertussen dat ik me de laatste maand toch naar het seizoens einde aan het slepen was. Er was plots veel recuperatie nodig voor lichte trainingen en ik had niet meer het goede gevoel dat ik daarvoor altijd had op de fiets. Een weekje relatieve rust bood raad, en zaterdag zat ik terug goed op de fiets.
(De triatlon uiteraard).
Ik zag snel terug het plezier in van m'n fiets en zag het niet langer als een marteltuig.
Ik ga echter mijn seizoens einde niet te veel meer uitstellen. Het is een mooi jaar geweest. (Daar ga ik niet over uitwijken want mijn jaarverslag volgt later) Ik zet een punt achter het jaar nadat ik zaterdag a.s. in Rotselaar bij de nieuwelingen mijn laatste koers km's gereden heb.
Ik kies voor Rotselaar omdat hier mijn seizoen eigenlijk begon. Toen ik ergens begin maart in koude omstandigheden aan de start stond, stond ik met knikkende kniƫn te kijken naar de stevig getrainde jongens. Ik had toen nog nooit een nieuwelingen koers uitgereden, maar deed dat die dag wel.
Met een gemiddelde snelheid van 39 km/u, kwam ik aan ergens in het peloton, doelstelling bereikt.
Met de bagage die ik dit seizoen heb opgedaan stel ik m'n doelstelling voor dit weekend iets breder dan uitrijden. Afhankelijk van het gevoel, zou ik toch wel eens graag goed vooraan in het peloton binnenrijden...
Maar dat zien we dan wel weeral.

Technische informatie:
Een koers van 69km, start op de provincie baan (ter hoogte van nr 18) 3110 Rotselaar.
De start is om 15:00u!

Foto's van 27/03/2010 toen armstukken nog een must waren. 















Allen daarheen want het is... De dag van de allerlaatste kans.


Eveline, 

Geen opmerkingen: