dinsdag 14 september 2010

Triatlon...

Een titel die u waarschijnlijk wel een beetje verbaast. (tenzij ik het u al had verteld).
Zaterdag neem ik samen met nog twee andere mensen deel aan de buisness triathlon van Mechelen.
Aanvankelijk hadden we een mooi dijlespurters team samengesteld maar onze loper Jonathan heeft plots klierkoortst gekregen. Een serieuze streep door de rekening. Begin maar eens een loper te zoeken enkele dagen voor de start. Enfin, die problemen zijn ondertussen zo goed als opgelost en dus kom ik hier alle nodige rand informatie aankondigen...

De triatlon gaat door in MECHELEN! Lekker dichtbij en misschien ook wel eens fijn om te zien?
Victor Campenaerts vertrekt als eerste deelnemer van onze ploeg om 14u aan de passerel over de vaart. (Dichtbij het station van Mechelen). Na 1100m zwemmen, vertrek ik voor 36.5km fietsen. Onze loper, zal tot slot 8.5 km lopen. Wat het uiteindelijk wordt, zien we dan wel... Maar we gaan ongetwijfeld ons best doen!

Het hele gebeuren speelt zich af rond het zwembad van Mechelen. (Lelie straat, voor de gps gebruikers)

Eveline

1 opmerking:

Tom Van der krieken zei

Veel succes. Had graag willen komen kijken maar ik pak om 13u21 mijn trein richting mijn heroïsche daad:D.

Laat iets weten hoe het gegaan is.