maandag 25 oktober 2010

Resto weekend!

Het restaurant weekend zit er weeral op. Diegene die er waren kunnen vast en zeker beamen dat er veel volk was. Dat was namelijk duidelijk te merken aan de immer lange rij wachtende voor het buffet. De keuken kon vaak niet volgen met eten klaarmaken. Ik zocht positie achter het buffet en stond klaar om gewapend met vork en lepel de strijd aan te gaan. "Schep-zo-snel-je-kan-het-eten-op-het-bord-spel". Het moet blijkbaar gesmaakt hebben want ik zag vele mensen verscheidene keren terug komen. Bij deze ook excuses aan de mensen die wat langer moesten wachten.
Het desserten buffet was mijn biotoop. Om de algemene vraag nog eens te beantwoorden: Ja ik kan daar perfect afblijven...
Over het algemeen heb ik niets dan positieve reacties gehoord en hadden de afwezigen zoals altijd ongelijk.
 Bedankt voor het fijne weekend!

Eveline

Geen opmerkingen: