maandag 3 januari 2011

Een héél gelukkig NIEUWJAAR!

Eerst en vooral wens ik voor iedereen ,weliswaar drie dagen te laat, een vrolijk nieuwjaar! (Beter laat dan nooit). Ik wens voor iedereen een gezond en sportief 2011. Dat alle dromen mogen uitkomen.

Verder heb ik vandaag mijn eerste training als Sengers meisje afgewerkt. t.t.z in de Sengers kleren buiten in de koude. De kleren zijn alvast lekker warm bevonden in deze barre koude omstandigheden. De trainingen lopen als een trein en voor mij kan het seizoen nu niet snel genoeg beginnen. Laat die examens als laatste obstakel voor de seizoensstart maar snel voorbij zijn. :)

Iets met foto's volgt in de nabij (of verre) toekomst alsook een verslag over de eerste club training aanstaande zaterdag.

Vrolijke nieuwjaars groetjes
Eveline :)

Geen opmerkingen: