donderdag 10 februari 2011

When the going gets tough, the tough gets going.

Ergens tussen de papieren van inspanningstesten, schema's en andere rotzooi zoek ik uit wat er fout begint te gaan. Mijn test was niet de beste van de afgelopen twee jaar, verre van. Aan de basis is nog wel wat werk. Eén dag loop ik rond als een halve zombie teleurgesteld in mezelf dat mijn conditite het nu al laat afweten. En het ergste is dat ik het zelf besef. "Vandaag heb ik geen zin, 't lukt niet" maar die fiets moest ik hoe dan ook toch terug op. Ik zal me moeten herpakken.
Tja er zijn zo van die dagen...

When the going gets tough, the tough gets going.
Ik had gisteren afgesproken met Glenn, we zouden samen gaan trainen in Meulebeke.
-Meulebeke is een West-Vlaamse gemeente die naast het mooie Wielsbeke ligt- Op training even passeren op het BK parcours deed wonderen. Mijn motivatie steeg zienderogen en mijn hartslag zette een significante daling in. Ik heb nu dé motivatie manier gevonden! Batterijtjes zijn weer opgeladen en als een duracel konijn kan ik de komende dagen weer gemotiveerd en vol energie de baan op.

En al bij al gerelativeerd gezien kan ik -ja misschien ik alleen- wel nog de positieve dingen zien in mijn test.

Eveline

Geen opmerkingen: