woensdag 23 maart 2011

Van't weekend

Dit weekend staat er weinig lekkers op het menu voor Vlaamse vrouwelijke koersliefhebsters.
We moeten het stellen met een leeg plekje in de agenda naast de talrijke mogelijkheden voor onze mannelijke collega's. Als mogelijke optie is er een interclub net over de grens richting Valkenburg. Helaas kunnen daar slechts enkele rensters starten. Ik sta als eerste reserve op de lijst, dus normaal gezien zal ik niet afzakken naar onze noorderburen.
Ter compensatie zal ik dan allicht starten bij de junioren jongens in Hulshout. Niet al te ver dus. ;)
Indien de uitslag een beetje te wensen overlaat kan ik er dus nog een stevige training van maken richting Mechelen. Maar laat me duideljik zijn, dat is niet waarvoor ik naar Hulshout ga.
Mijn doelstelling is zo lang mogelijk volgen en moest het even kunnen, toch graag uitrijden.
Meer info, morgen.

Eveline

Geen opmerkingen: