dinsdag 10 april 2012

Dottenijs part 1

Maandag 2 april.
Ik stond op maandag 2 april aan de start van de GP in Dottenijs. De derde manche van de Lotto cycling cup.
Het weer was goed, en met het gevoel van de laatste weken had ik er een goed oog op dat het wel zou lukken.
Echter van in de start kreeg ik het al moeilijk. Ik had niet het gevoel dat ik te slecht was, maar mijn longen  ontploften. Even later kreeg ik op een stom vlak stuk last in mn benen. Geen verzuring, ze wilden gewoon niet meer.
Het is een gek gevoel dat ik moeilijk kan beschrijven en neen, ik ben niet gek!

Het was voor mij een vreemde koers, met een raar gevoel. Ik voelde me niet slecht, maar er was gewoon iets dat niet ging.
Uiteindelijk bleek het magnesium en ijzer te kort te zijn, en daarmee is de oorzaak toch al gevonden.
Nu nog de goede oplossing.

Eveline

Geen opmerkingen: