maandag 24 juni 2013

BK La Roche

Daags na mijn verjaardag stond ik gisteren aan de start van het BK in La Roche. Er was op voorhand al veel over te doen geweest maar dat het geen spek voor mijn bek was, was al snel duidelijk. Met een klim van ruim drie kilometer en een sterke wind op top was het snel beslist.
Reeds in de eerste ronde werd er hard doorgetrokken op de klim en werd alles uiteengeranseld.
Ik werd op 5 ronden van 't einde uit koers genomen.. (Dat klinkt toch mooier dan dat ik zou toegeven dat ik na twee ronden al kon gaan douchen)... Loodzwaar was het!


Het werd echter wel een mooi BK waar uiteindelijk slechts een 15tal (uitsluitend prof rensters) de finish haalden. La Roche heeft een waardige kampioene. Liesbeth De Vocht zal haar trui waardig dragen en ongetwijfeld veel sjowen!

Volgend jaar trekken we naar Wielsbeke. Het zal aan motivatie niet ontbreken. Integendeel!

Eveline

Geen opmerkingen: