zaterdag 28 september 2013

Berlare

Oké, dit is écht de laatste van het seizoen.
Muizen heb ik goed verteerd. Ik was blij met mijn resultaat en ik had gezegd dat ik mits een goede uitslag nog wel wou starten in Berlare. Belofte maakt schuld.
Woensdag ben ik dus, ondanks een opkomende valling gaan koersen in Berlare.
Mama's "doet da niet, morgen gaat ge ziek zijn" kon mij niet deren. Het seizoen is voor mij al te kort, en ik wou deze laatste kans toch niet laten liggen.

De koers was lastig. Vooral omdat ik weinig zuurstof binnen kreeg. Mijn benen waren anderzijds wel goed. Er valt weinig over te vertellen. Ik werd uiteindelijk 25e en was na de koers bijzonder stil.
Ik had namelijk geen stem meer...

"Ik had het u gezegd hé, ge waart verwittigd, 't is u eigen schuld! Wie niet horen wil moet voelen! Ge gaat het ook nooit niet leren!...." en zo kan ik nog wel even verder gaan.
Ja ja! Hier zit ik nu met een bronchitis, koorts en pijnlijke spieren te klagen dat ik ziek ben. Maar ik ben blij dat ik gekoerst heb! Ik heb het er wel voor over!

Eveline

Geen opmerkingen: