donderdag 29 april 2010

Piste training :) & uitnodiging

Er zijn tegenwoordig ook trainingen op donderdag op de piste in Elewijt...
Na er al veel van gehoord te hebben en al dikwijls onder mijn voeten gekregen te hebben om eens naar ginder te gaan ben ik vandaag dan toch maar eens tot daar gereden.
Kwestie van op donderdag ook eens goed te trainen.
Op donderdag zijn het dus vanaf half 7 trainingen voor nieuwelingen en junioren. Best wel interessant. Ik heb er mij vandaag eens goed kunnen uitleven en ben blij nog eens op donderdag getraind te hebben. Want dat was er de laatste weken door omstandigheden vaak (zo niet altijd)een beetje over geschoten.

Aan iedereen die er niet was kan ik alleen maar zeggen dat ze ongelijk hadden want ik denk dat het hier best wel goede trainingen zijn! Bij deze dus eventjes een mededeling om een beetje volk naar daar te krijgen... Allicht een nutteloze poging maar ik heb ze dan toch maar ondernomen he..

Eveline

Geen opmerkingen: