vrijdag 7 mei 2010

8/05/2010 cancelled

Door de winterse omstandigheden van vorig weekend ben ik ondertussen toch afbraak aan het doen aan mijn gezondheid. De kayak trip die we op dinsdag met school deden zal ook zeker niet bevordelijk geweest zijn voor mijn lichaam. Deze twee factoren hebben tot gevolg dat ik me ondertussen redelijk slecht begin te voelen en ik daar geen beterschap in zie naar morgen toe.

Ik had oorspronkelijk gepland om morgen in Sint Maria Aalter te gaan koersen, maar dat wordt dus bij nader inzien gecancceld.
Indien ik mij zondag beter voel en ik het nodige werk voor school gedaan heb, ga ik in Burcht koersen. Zover is het echter nog niet, ik laat dus nog wel iets van mij horen een dezer dagen.

Eveline

1 opmerking:

peter zei

Hey Eveline....
Is een wijze beslissing ;)
ziek ma is goed uit,da je op volle kracht je mooie trui kan in de verf zetten!
groetjes
peter,