woensdag 19 mei 2010

Iets&niets + aankondiging Arendonk koers.

Na een week in-activiteit heb ik deze week de fiets terug gevonden.
Tot mijn grote blijdschap kon ik me eindelijk weer volop uitleven.
Tot mijn grote spijt ging het een heel stuk minder goed dan gehoopt.
De ziekte is duidelijk nog niet helemaal uit mijn lichaam verdwenen.
Maandag draaide alles volledig vierkant. Gisteren ging het al wel een beetje beter.
Vandaag was er clubtraining en eerlijk gezegd : ik had er schrik voor.
Al bij al ging het goed. Na een "intervalleke" van de jongens moesten ze maar eventjes op mij wachten. Ik had natuurlijk het excuus dat ik een duurtraining aan 't doen was een geen interval training.
't was dus goed.
Ik hoop dat het de komende dagen nog een stuk verbeterd en dat ik zondag goed kan koersen.

Nu ik het er toch over heb: zondag is er koers in Arendonk. Deze koers gaat door voor het Vlaams kampioenschap. Ik hoop voldoende terug gerecupereerd te zijn na het ziek zijn. Al vrees ik dat ik niet mijn niveau zal halen van de voorbije weken.

Eveline

Geen opmerkingen: