maandag 10 mei 2010

wind en water, ziek een week later...

Ik had het plan opgevat om donderdag te gaan koersen in Kumtich-Tienen.
Deze plannen moet ik echter laten varen omdat ik andermaal te kampen krijg met mijn gezondheid. De bronchitis steekt na een weekendje weg geweest te zijn weer hardnekkig de kop op. Om zot te worden! Bovenop keel, neus en oor problemen komt nog eens een beetje oververmoeidheid bij. Het harde trainen, kleine slaapprobleem en de berg schoolwerk eisen veel energie op van een lichaam dat niet voldoende energie op reserve heeft. Een weekje voorgeschreven rust van de dokter zullen allicht veel deugd doen.
Als de medicamentjes nu ook hun werk doen ben ik hopelijk in een mum van tijd weer helemaal de oude! Hopelijk ben ik er dan na deze rust periode voor goed vanaf en hoef ik hier de komende tijd geen cancelled berichtjes meer te posten!

Eveline

Geen opmerkingen: