zondag 6 juni 2010

Back on track...

Na een weekje rust, naar mijn normen dan, ben ik terug op 't fietsje gekropen.
Koersen was voor dit weekend totaal uit den boze, maar aangezien ik mij goed voelde, vond ik een stevige training wel op z'n plaats.
Om 8uur (!) gisteren ochtend verwachte André mij om samen een ritje te maken.
Onder "een ritje maken" verwachte ik een training van twee uurtjes, maar dat was een serieuze streep door de rekening.
De streep door de rekening betekende ook ineens een streep onder mijn rustperiode.
Net voor de regen arriveerde ik na 110 km terug thuis. Moe maar voldaan.
Met de examens in het vooruitzicht was de training wel een welkom verzetje.
De komende merde die er zit aan te komen zal wel weinig training bevatten...
Ik hoop er alvast zonder kleerscheuren door heen te komen.

Eveline

Geen opmerkingen: