dinsdag 1 juni 2010

Ik voel, ik voel wat jij niet voelt en het is...

Aan de reacties die ik krijg merk ik bij de meeste mensen toch een serieuze bezorgdheid. Iedereen wil graag weten hoe ik het nu stel na mijn valpartij van zaterdag. Ik ben blij met de steun die ik van iedereen krijg!
Dit zorgt er zeker voor dat ik dubbel zo snel herstel!

Om toch al de bezorgde mensen gerust te stellen: ik stel het redelijk goed!
Alles geneest vlot. Ik ben nog wat stijf (kandidaat masseurs mogen zich ten allen tijden aanbieden),maar dat geneest ook wel weer.
"Het lomp vlees moet er eerst af" zoals papa dat altijd zegt. Ondertussen is er op veel plaatsen waar ik mooi geschalloderd was al een mooi nieuw velletje gegroeid!

Deze week ga ik de trainingen nog rustig houden, hopelijk kan ik dan volgende week -tijdens de examens- weer rustig beginnen trainen. Ik kijk er alvast naar uit, want van al dat zitten en liggen word ik zo tam als een schildpad...

Eveline

Geen opmerkingen: