zaterdag 14 mei 2011

Snaaskerke

Das het leven van een koereur, leren met vallen en opstaan. Een goede dag afgewisseld met een slechte dag. De waarschuwingen van de winter werkelijkheid geworden. De terugslag groter dan ik zelf voor mogelijk gehouden had. Het ging vandaag niet en daarmee uit.

Ik stond vandaag aan de start in Snaaskerke. De wind speelde hevig en het beloofde wel een stevige koers te worden. Ik voelde mij echter al heel de week "niet-je-dat" en dat weerspiegelde zich al snel in de koers.
Het blokkeerde en het ging voor geen meter. Zonder dat ik er een oorzaak voor heb. Schouder ophalend, het ging niet en ik kan niet anders dan gewoon teleur gesteld zijn. Ik hoop eerlijk gezegd dat het bloed onderzoek van komende week soelaas brengt. Ik kan zoeken naar excuses maar zal gewoon moeten leren leven met de standaard regel: "als eerste jaars elite betaal je veel leerschool en mag je niets verwachten!" Helaas. Punt uit.

Volgende week blijf ik is een weekje thuis, rust of zo iets.

'Line

1 opmerking:

Tom Van der krieken zei

Verzorg je goed en kop op. Denk aan de Duvel.

De glazen die op je wachten bedoel ik, de LEGE glazen :D