donderdag 26 mei 2011

Comming up.

Met de aanstormende examens is het vooruitzicht is het moment aangebroken om mijn final sprint in te zetten. De eindstreep van een ondertussen zwaar en bewogen schooljaar is in zicht. Een laatste obstakel moet nog even uit de weg geruimd worden om vervolgens volop te gaan genieten van... de herexamen periode. Of in het beste geval toch gewoon vakantie. Om mentaal nog even uit te waaien rijd ik dit weekend nog koers. Hoe het de komende weken zal gaan om te koersen is ook voor mij nog een raadsel. Alles zal afhangen van de vorderende studie progressie. Nu zaterdag start ik in Nederland en meer bepaald in Aalburg. Indien er mensen zijn, die geïnteresseerd zijn om eens langs te komen, die mogen gerust het exacte adres vragen. Het is een goed uur met de auto rijden en de start is omstreeks 14:45 geprogrammeerd.

Indien de omstandigheden het toelaten: het gevoel van zaterdag, de benen op zondag en de blok vorderingen ga ik zondag koersen in het Oost-Vlaamse Waarschoot maar daar volgt later allicht nog meer over.

In afwachting berg ik voor vandaag m'n boeken op en kruip ik stilletjes aan in bed.

Eveline

Geen opmerkingen: