donderdag 2 juni 2011

Done this, do that.

Tja beter laat dan nooit zeggen ze dan zeker?
Hier de aankondiging voor de koers van morgen, ruim op tijd toch?

Ik start morgen om 16u in Begijnendijk, (Dat is met de fiets maar een uurtje van Mechelen, dus met de auto is het al zeker niet ver rijden!)

En om helemaal bij te zijn nog snel een verslagje van de koers van afgelopen weekend. (7 dorpen omloop te Aalburg)
Ik kan redelijk kort zijn, er was veel wind en het spel lag al snel in frut van een. Een start plaats in de achterste gelederen van het peloton had er natuurlijk ook al niet veel goeds aan gedaan. Door mijn "wringmanskunsten" was ik wel redelijk snel een stukje opgeschoven maar niets belette dat het toch scheurde voor mij.
Ik kwam in een groepje terecht met Lien en Inge van de ploeg. Het draaide er wel rond maar dichter kwamen we uiteindelijk niet meer. Na 60 km was het inpakken en naar huis. Vos heeft andermaal (verrassing?) de koers gewonnen. Ditmaal wel voor eigen publiek.

Morgen beter!
Eveline

Geen opmerkingen: