zondag 12 juni 2011

Belsele

Midden blok, tussen twee examens door, pauze gewijs, heb ik dan toch maar een koers meegepikt dit weekend.
Belsele, een goed halfuur met de auto, was best wel te doen om niet te veel tijd te verliezen. Hoewel het de laatste weken niet altijd vlot lukt om trainingen schitterend af te werken door chronische tijdsgebrek voel ik dat er toch -eindelijk- weer een opwaartse beweging in de conditie curve zit. Het werd zo wel eens stilaan tijd.


Net voor de start viel de regen nog met bakken uit de lucht, de junioren die op dat moment reden, zullen het geweten hebben. Voor onze 80 km lange (korte) koers bleef het gelukkig droog. Al zat er na die bui wel heel wat meer zuurstof in de lucht! Ik koerste vooraan en deed m'n best om mee te rijden waar nodig en mogelijk.
Tegen het einde kreeg ik m'n klopke maar reed toch uit. Met 6 man voorop reed ik nog naar een 25e plaats op de klinker-aankomst. En al is het geen "wauw-prestatie", ben ik relatief tevreden over de manier waarop ik gekoerst heb. Werk is er natuurlijk nog veel maar het gaat in de goede richting denk ik.

Eveline  

Geen opmerkingen: