zondag 4 september 2011

Pech, pech en nog eens pech

28/8/2011 Ik sta gemotiveerd aan de start in Affligem. Ik had er eigenlijk een beetje naar toe gewerkt door veel trainings uren door te brengen in de buurt van de Brabantse gemeente. Het lange parcours was mooi, maar ik daar heb ik niet veel van gezien. Na 3 km reed ik lek en was de koers al afgelopen.

4/9/2011 Koers in Hoogstrate (Meer): Met mijn materiaal pech van vorige week nog in dachting stondik ook hier weer heel gemotiveerd aan de start. Mijn beste benen waren niet mee want daarvoor had ik op zaterdag te veel te veel a typische koers dingen gedaan. Al moet dat natuurlijk ook eens kunnen denk ik dan!

In de koers zelf ging het eigenlijk wel goed! Ik koerste goed vooraan en had totaal geen problemen!
Toen we bijna half koers waren trok na de bocht sterk op richting aankomst streep. Mijn ketting deed iets raar en ik dacht dat een van de schakels weer gebroken zou zijn. Ik ging los over de kop, en voor ik het goed en wel besefte lag ik pardoes op de grond. Alles deed pijn! Mijn arm voelde alsof er iets totaal niet juist was!

Ingewikkeld in oranje compressie matrassen werd ik getransporteerd richting Turnhouts ziekenhuis. Vriendelijke mensen daar! Het ging goed vooruit en volgens de dokter moet ik ongelooflijk veel geluk gehad hebben en ook wel zeer sterke botten hebben! Ik zou het zo denken! Met stevig gekneusde elleboog, bekken en knie, een hoop schaafwonden op lastige plaatsen en veel stijfheid kom ik er gelukkig nog beter vanaf dan aanvankelijk gedacht! Gelukkig maar! Zonder breuken kan ik mogelijk de laatste koersen van het seizoen toch nog rijden. Al wordt het toch nog wat afwachten want ook de fiets is zwaar gehavend.

Wordt allicht nog wel vervolgd!
Eveline,

Geen opmerkingen: