dinsdag 11 oktober 2011

Resto weekend!

Voor iedereen echt begint te denken dat ik dood ben, nog eens een update!
Ik zit ziek thuis, en heb dus tijd om het volgende eindelijk aan te kondigen!

Op 22 en 23 oktober geven we weer ons gebruikelijk eetfestijn in de parochie zaal van Zemst-laar.
Alles blijft zoals vorig jaar.
Een uitgebreid culinair buffet à vollenté! Aan de commentaren van vorig jaar leid ik af dat het goed was en de meeste mensen nog gaan terug komen!
De prijs wordt 30 euro p.p maar ik kan garanderen dat je voor die prijs nergens zo goed kan gaan eten!

Op het menu staat als voorgerecht o.a: (alles onder voorbehoud maar het zal niet veel schelen)
koud voorgerecht met zalm, vis, Parma ham met meloen, wildpaté, scampi's en soep.
Het hoofdgerecht beslaat onder meer wild, eend, steak (vorig jaar struisvogel) (als ik mij niet vergis) vis pannetje, en nog zo veel meer met wisselende groentjes en bijhorende garnituren. Zelf te kiezen uit frietjes, kroketjes of puree of gratin.
Om tenslotte af te sluiten met een gigantisch groot zoet en smakelijk desserten buffet.
If you can imagine, it will be there! (extreem speciale wensen wel op voorhand doorgeven! )

Oh ja ik heb het recept van de aperitief hier van de week ook al eens zien passeren, wat dat wordt moeten jullie zelf maar komen ontdekken, ik kan het alleen warm aanbevelen want het ziet er ongelooflijk goed uit!

Hopelijk tot dan allemaal!

ps: Dit jaar gaat de opbrengst naar een paar steunwieltjes voor mijn koersfiets, ik heb ze blijkbaar van doen.

Eveline

Geen opmerkingen: