maandag 30 juli 2012

Kontich

Eindelijk eens koersen in de buurt. Het was weer een hele organisatie om de dames elite rond dezelfde tijd als de junioren mannen te laten starten maar daar lag ik niet wakker van want eigenlijk was ik kei gemotiveerd. Helaas volstaat motivatie natuurlijk niet om een goede koers te rijden. Ik had geen super dag. Ondanks dat het parcours met ligt had ik het in de koers niet gemakkelijk.

Tegen het einde van de koers kwam ik er wel wat door en ik maakte me op om mee te gaan sprinten. Ondertussen was er wel al een groepje op kop geraakt, maar een mooie ere plaats zou ook eens niet slecht zijn. Ik liet me opzij zetten in de voorbereiding en zat natuurlijk veel te ver bij het ingaan van de sprint.Zo duwen en trekken dat ze deden, ongelooflijk. Is dat dan van niet beter kunnen als je 20ste wordt?
Heb je dan een slechte koers gereden? Ik vraag het me af, blijkbaar wel...

Het volgende op het programma: Tour feminin de Bretagne
Au' revoir! :)
Eveline

Geen opmerkingen: