zaterdag 21 juli 2012

Watervliet

Twee dagen geleden in Steenokkerzeel gekoerst, gisteren stevig getraind en vandaag dus weeral koers...
Kijken hoe het herstel is na drie zware dagen want binnen enkele weken zal ik aan de start staan in in de tour feminin de Bretagne!

In het begin van de koers had ik het nogal lastig. Mijn beentjes deden nog een beetje pijn van de voorbij dagen maar gedurende de koers kwam ik er wel een beetje door.
In de eerste ronden reden al twee meisjes weg en we zagen ze voor het einde van de koers niet meer terug. Vechtend tegen de wind haspelde het peloton de rondjes af. Uiteindelijk waren en nog twee meisjes die de sprint van het peloton konden ontspringen. Ik reed me naar de 15de stek.

Hoewel het gevoel eigenlijk super goed was op het einde liet ik mezelf weeral inpakken in de sprint voorbereiding. Quel merde! Een deftige sprint heb ik dus andermaal niet kunnen rijden maar toch legde ik beslag op de 16de plaats. Ik ben klaar voor de zomer (denk ik) :)

Eveline   

Geen opmerkingen: