dinsdag 10 juli 2012

Passendaele 16/6/2012

start

Heerlijke kaas maken ze hier, als ik me niet vergis... We rijden geen anderhalf uur voor een bolletje kaas maar voor te koersen... :)  Midden in mijn examens dus hoe de conditie is, is ook voor mij een raadsel. Aan trainen ben ik de laatste dagen helaas weinig toegekomen. De wind die vandaag de kop opstak zal het absoluut niet gemakkelijker maken en de stress sloeg al snel om m'n oren.

What goes up, must come down... 


De parcours verkenning zint me niet... Das hier niet plat? hu.. Gelukkig staat de wind nergens echt schuin voor en dus verwacht ik me niet aan een in flarden gereden peloton. Alsof we nog niet genoeg zouden afzien? Echt selectief is het parcours niet, maar zonder conditie moet je hier niet zijn. Echt bergop is het niet, maar toch lastig genoeg om serieus te koersen en af te zien...
Ik heb afgezien. De oplopende strook was lastig! Toch bereikte ik in een uitgedund peloton de finish! :)
Moe maar voldaan kunnen we de volgende weken weer beginnen trainen richting de drukke vakantie! :)

Eveline

Geen opmerkingen: