dinsdag 10 juli 2012

Rotselaar

Net voor de examens, het goede gevoel begon eindelijk zijn neus aan het venster te steken.
Ik koerste in Rotselaar met een gevoel dat ik al lang niet meer gekend had. Het 'ik-kan-hier-alle-momenten-van-mijn-fiets-vallen-gevoel' was er eens niet. Ik koerste aandachtig vooraan en reageerde op zo veel mogelijk uitvallen. Eigen doodvonnis tekenen zoals dat dan heet zeker?
Maar ach, vandaag maakte het niet uit! Ik voelde me goed!
en route 

Het was een koers zoals er dit seizoen al veel geweest zijn, als ze in de eerste ronde niet wegrijden, dan wel in de voorlaatste... En aangezien het in de eerste ronde niet gebeurd was, was de voorlaatste cruciaal!
Ik reed rond de 17e plaats toen het voor mij onder aanvoering van de Zweedse Johansson scheurde. Toen ik het gaatje toe reed merkte ik al een volgende scheur op. Dikke pech ja! ahpff, dat kan ik helaas nog geen 2x achter elkaar... Er waren er 15 vooruit! Merde...

Dan rijd je over de streep. Frustratie tot achter je oren. Had ik maar wat verder gezeten! Ik had vandaag -ook al was het een platte, altijd rechtdoor koers- echt super goede benen!
De komende examens... we zien wel wat dat zal doen met de conditie!
Eindsprint peloton 

Geen opmerkingen: