woensdag 20 februari 2013

Nog drie keer slapen.

Het is bijna zover. Nog drie keer slapen en dé Omloop komt eraan.
De verkenning van afgelopen zaterdag was niet van de poes. Mijn mond viel al snel open. (En dat was niet alleen van verbazing maar ook van inspanning).
Op het menu? 
Een opwarmertje van 28 vlakke km's om daarna aan het echte werk te beginnen. 
 * Nokereberg
 *Tiegemberg
 *Kluisberg
 *Côte de trieu
 *PATERSBERG
 *Edelareberg
 *Kattenberg
 *Molenberg

En als dat al zwaar op de maag ligt, is er als toetje kasseifretten... 
De Holleweg, de Paddenstraat, de Lippenhovestraat, de Lange Munte en de Steenakker. Respectievelijk allemaal kasseien, kinderkopjes en putten.
Of ik het nog zie zitten? Die vraag laat ik onbeantwoord. We zullen wel zien! 

Op woendag rijd ik de de GP Le Samyn, en het weekend daarna staat Tielt-Winge op mijn programma. 
Een goed gevuld seizoensbegin, laat het maar komen! 


Zoals het waarschijnlijk zal zijn na de koers, met de tong uit de mond... 

Geen opmerkingen: