zondag 4 mei 2014

Boortmeerbeek

Op donderdag 1 mei stond ik aan de start in Boortmeerbeek. Een echte thuis koers voor mij.
Ik had het geweldige idee om met de fiets naar daar te rijden kwestie van al goed opgewarmd te zijn voor het vertrek. Het tegendeel was echter waar want kletsnat heeft taxi mama mij onderweg opgepikt. Gelukkig zaten er toch nog droge kleren in mijn koers valies, zodat ik nog enigzins droog aan de start kon verschijnen...
Een geweldig begin met andere woorden.

De rest van de koers kan kort worden samengevat. Ik reed attent voorin en reageerde wanneer ik dat nodig achte. Ik liet het gat vallen voor ploegmaat Sarah, die op die manier in de kopgroep geraakte en zich naar de derde plaats fietste. Ik werd uiteindelijk zelf 16de en was tot op het einde redelijk fris.
Op zich was ik nog een beetje ontgoocheld dat ik er niet meer heb kunnen uithalen. Ik had wel de benen voor een mooi resultaat. Het is echter goed voor het vertrouwen voor de komende koersen!

Ondertussen enkele dagen verder. Vandaag sta ik aan de start in Sinaai (17u).
Ik weet het, ik ben er een beetje laat mee... Maar wie dus nog zin heeft, is zeker welkom! :)

Eveline,

Geen opmerkingen: