donderdag 12 september 2013

SRM

Ik heb een idee. én het is een goed idee, al zeg ik het zelf!
Het is helaas ook een duur idee...


Training System

Mijn geweldig plan is eigenlijk bovenstaande afbeelding.
Voor al wie nu denkt, ja en dan? Uwe fiets heeft toch al tandwielen en de nodige prullaria hangen er ook al aan, volgt hier een staaltje techniciteit;

Bovenstaande afbeelding is een SRM systeem.In het milieu beter bekend als een zeer goede, kwalitatieve vermogensmeter. Dat oranje bakje geeft het vermogen  weer dat mijn benen kunnen produceren. Na een training of wedstrijd krijgen we dan geweldige grafiekskes en een hoop cijfermateriaal waaruit mijn prestatie geanalyseerd kan worden. KEI COOL! (Vooral de grafiekskes)

En ja, ik hoor het u al denken, materialistische freak, waarom heb je nu in godsnaam die grafiekskes nodig?
Het snobisme van de wielersport ten top? Nee toch niet.
Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat ik geen materialistische snob ben maar dat ik eerder van het principe ben;
"Ik heb geen fiets nodig van 10.000 euro als het met een van 1.500 ook gaat. Voor die paar procenten zal ik wel wat harder trappen."
Maar om het simplistisch voor te stellen; zo'n bakske met grafiekskes geeft een absolute meerwaarde aan mijn trainingen en mogelijkheden. Het verhoogt de efficiëntie en zal er ook voor zorgen dat ik kan trainen op een 'correctere' manier. Dit SRM systeem brengt de kwaliteit van de arbeid naar een hoger niveau. En is dat nodig? Ja; dat is nodig! Er is helaas nog maar één probleem.
Zeer klein en snel op te lossen... Ik mis nog zo'n kleine 2.500 euro. Dus als er iemand een kleine donatie wil doen, of er is nog iemand die per ongeluk een SRM op overschot heeft... Slechts 1 adres! :D

Eveline,




Geen opmerkingen: