woensdag 4 september 2013

Wat ik jullie verschuldigd ben!

De afgelopen jaren kreeg ik meermaals af te rekenen met kritiek... Ik kan niet ontkennen dat er soms harde woorden vielen tussen mij en mensen die veel voor mij over hebben..
Meestal niet slecht bedoeld natuurlijk maar ik heb er wel veel uit geleerd en zal het voor mijn persoonlijke ontwikkeling alleen maar goed zijn geweest..

Ondanks een aantal moeilijke momenten , die voornamelijk voortkwamen uit mijn eigen denken en kritischisme, ben ik sterker geworden. Na mijn moeilijk seizoen en de voorbij twijfelachtige weken kan ik alleen maar constateren dat er, ondanks twijfels aan mezelf, nog heel veel mensen achter mij staan! Ik ben blij en trots dat ik kan zeggen dat mijn supporters, ondanks een mindere periode, nog steeds trouw zijn.
De steun en bemoedigende woorden hebben me goed geholpen in het aanvaarden van mijn eigen menselijkheid... Ik ben geen super woman, hoe graag ik ook zou willen...

Hoewel mijn blog en verhalen meestal over mijzelf en mijn ervaringen gaan wil ik graag nu even mijn supporters in de Spotlight zetten! Dat jullie massaal vele berichtjes hebben gestuurd om mij op te peppen en te vertellen dat er altijd licht aan het einde van de tunnel is, is geweldig! Daarom allemaal een dikke merci en een applaus voor uzelf! Jullie hebben me laten beseffen wat ik eigenlijk al wel wist; wielrennen is vallen, opstaan, afzien en weer doorgaan! Maar bovenal ook genieten!

Een les die niet alleen telt in de wielerwereld, mijn gedacht!

Eveline,

Geen opmerkingen: