dinsdag 14 januari 2014

Ondertussen in mijn wereld

Ondertussen in Eveline's wereld....
We zijn al weer bijna half januari en ik merk dat het weer enige tijd geleden is dat ik jullie nog een stand van zaken heb gegeven... Met mijn neus tussen de boeken gaat de tijd wonderwel ook snel vooruit.
Tijdens de examens door, die ondertussen zo goed als halfweg zijn, probeer ik zo goed en zo kwaad mogelijk mijn trainingen af te werken. Efficiëntie in de trainingsarbeid maakt dat ik mij voor het eerst in een lange periode fris en sterk begin te voelen...  Ik ben dus wel matig tevreden over mijn huidig vormpeil en ga met een positieve ingesteldheid de komende maanden tegemoet.


Op mij to-do-lijstje voor januari stond ook nog een zeer belangrijke acte de présence. Voorafgegaan door een stevige ploegtraining vond op zaterdag 11 januari de teamlaunch van de Palmploeg plaats.
Zo'n 20 rensters en 12 renners stonden vol ongeduld te popelen om hun ambities uit de doeken te doen bij speaker en man op de motor, Carl Berteele.

Naar mijn gedacht was het een groot succes! De truitjes schitterden prachtig in de spotlights, de ogen blonken fel! Superlatieven schieten te kort om de ploegleiding, organisatie, sponsors, familieleden, vrienden en sympathisanten te bedanken... Het seizoen is nog niet begonnen maar ik kijk er alvast wel heel erg naar uit!

De sprintsters...

En de sprinters

Graag bij deze nog een speciale merci voor iemand die we waarschijnlijk te vaak vergeten.
Bedankt Paul Hinninck, omdat jij altijd met je apparatuur klaar staat om ons in de meest flatterende posities op beeld vast te leggen... De meeste foto's op mijn blog komen dan ook van onze persoonlijke ploeg fotograaf... Dus dankjewel!



Geen opmerkingen: