dinsdag 21 januari 2014

Om naar uit te kijken.

De eerste datums om op de kalender te schrijven zijn bekend!
Neem er alvast jullie agenda bij, want ik hoop jullie dit jaar weer trouw op post te zien!! :)

Op zaterdag 1 maart 2014 vinden jullie mij aan de start in Gent voor de Omloop het Nieuwsblad. Hopelijk is het tegen dan toch 10°C warmer dan vorig jaar.
Meer nieuws, en informatie over het parcours en dergelijke vind je hier!

De volgende wedstrijd waarvoor ik startkrediet heb gekregen is Gent- Wevelgem op 30 maart 2014. 
Voor mij zal dat ook de eerste keer zijn dat ik hier aan de start verschijn, dus ik kijk er al naar uit!

Overigens sta ik nog bij de reserve voor de Lottocup van Tielt-Winge. Dus de kans bestaat dat ik ook daar te zien zal zijn. Maar daarover later meer...



Ik alvast wel!



Eveline,

Geen opmerkingen: