dinsdag 28 januari 2014

Eveline for crossduatlon -16/02/2014

Een week na de trainingsstage in Spanje ga ik opzoek naar het eerste competitie ritme.
Terwijl de échte profs zich voorbereiden in Quatar, ga ik mij meurg rijden in Hofstade.
Het klinkt duidelijk even tropisch en warm, maar in Hofstade zal het helaas andere koek zijn.

Op 16 februari 2014 neem ik deel aan de winterduatlon van SP&O. (Dezelfde organisatie als de triatlon in september). Ditmaal werk ik al de disciplines individueel af; zelf lopen, zelf mountainbiken en nog eens zelf lopen. 

Voor wie mij graag wil komen aanmoedigen geef ik volgende informatie graag mee: 
De start is om 14u in het provinciaal domein in Hofstade. (Voor de cyclocrosskenners; ter hoogte van het vroegere wereldbeker cyclocrossparcours.)
De eerste aankomst wordt verwacht omstreeks 15h10. Mij mogen jullie iets later verwachten.
Niet tegenstaande ga ik natuurlijk wel voor een uitmuntende prestatie! 

Op we website raadt de organisatie de supporters aan om te gaan supporteren aan het strand. Daar ligt tevens de start, aankomst en wisselzone. 

Vanaf dan zijn we natuurlijk vertrokken en zal het seizoen er snel weer zijn! 
Ik hoop jullie dan allen weer trouw op post te zien? Zijn jullie er even klaar voor als ik? 

Eveline, 


Geen opmerkingen: