donderdag 6 februari 2014

Stage spanje

Ondertussen zit ik al bijna een hele week met mijn gat int goed weer...
Ik maak jullie niet graag jaloers maar ik zag daarstraks onderweg toch 23°c op de thermometer verschijnen,,,


Na de lastige dagen van de voorbij week heb ik mezelf vandaag een rustdagje gegund!
Na een uurtje bollen heb ik mij op een terrasje genesteld en heb ik kunnen genieten van het goede leven!

Of het nu allemaal roze geur en maneschijn is? Nee helaas niet! Op dag 3 heb ik nog maar eens gedaan waar ik goed in ben,... Kunnen jullie het al raden?
Voor mij deed een ingepikte toerist een vreemd manoeuvre waardoor ik kei hard in de remmen moest! Helaas kon ik niet tijdig stoppen!
Met een spectaculaire tuimeling over mijn stuur kwam ik met een harde smak op mijn rug terecht!
Mijn fiets was nog in tact maar mijn telefoon ligt in gruzelementen vaneen. (Ik ben dus niet bereikbaar),...  De schade aan mijn lichaam beperkt zich tot wat vel verlies en een zere rug, met stevige zwelling....Na een tijdje versuft op de grond te zitten, heb ik al mijn moed bijeen geraapt en ben ik dan toch maar verder gereden...

Daags na mijn crash zat ik opnieuw op de fiets. Fietsen gaat nu eenmaal beter dan stappen!
Versuft van de brufens en dafalgans ging dat natuurlijk best goed! Toch was het tanden bijten en afzien!

Ondertussen zijn we 3 dagen verder! Ik ben niet pijn-vrij maar kan wel fietsen! Ik werk mijn trainingen op mijn niveau af, en neem dus vandaag een extra dagje vrij terwijl de rest van de groep vertrokken is voor 3u!

Laat de zotten maar afzien! Zal ik hier wel genieten van mijn terras! Zo erg ist nu ook weer niet!
Hasta la vista!

Eveline,

Geen opmerkingen: