woensdag 6 oktober 2010

Invitation Resto weekend.


Resto-weekend!

Het seizoen zit er zo goed als op en zoals gebruikelijk komen dan de wafel bak toestanden, taarten slagen, eetfestijnen... We lieten er ons in het verleden ook al toe verleiden mee te gaan in de organisatie van een heus feest. Dat is dit jaar niet anders en daarom...Organiseren we -net zoals de vorige jaren- een super fijn restaurant weekend in samenwerking met Fratelli team Mechelen. Hiervoor nodigen we graag iedereen uit om op...

23 of 24 oktober 2010
(Zaterdag vanaf 17u tot… en zondag van 12u tot 15u)

...af te zakken naar: De parochiezaal in Zemstlaar (exact adres volgt nog)

Voor een zeer democratische prijs van €25 kunnen jullie kiezen van een super groot buffet volgens de à volonté  formule. Dit buffet impliceert een rijke variatie aan voor-hoofd en nagerechten. 
Om een indruk te geven vorige jaren waren er scampi's, koud voorgerechten buffet met vis, vlees, meloen,... soep, ...
Bij de hoofd gerechten was er keuze tussen verscheidene soorten vis, coq au vin, struisvogel steak,...
vol-au vent voor de kleinsten.

Hoewel "chef papa" zichzelf niet graag hoog aanschrijft doe ik het even voor hem. Mijn papa is een gediplomeerde keukenprins. En Peter Goossens zou de cuisson van zijn gerechten bijlange zo goed niet krijgen. 
Maar gezien ik dat allemaal uit mijn duim kan staan zuigen stel ik voor, dat u het aan de levende lijven komt ondervinden. Laat jezelf meeslepen in de overvloedige zaligheid van een dag zonder afwas. 

De opbrengst gaat -zoals dat bij een eetfestijn gaat- naar mijn materiaal dat er jammer maar helaas nog steeds niet goedkoper op geworden is. Ik hoop u allen te mogen verwelkomen! 
Op voorhand laten weten of je komt is niet echt nodig, maar zou wel handig zijn voor ons. 

Eveline, 





Geen opmerkingen: