donderdag 7 juni 2012

Omloop der Kempen : Veldhoven;

Een mooie platte koers. Ik hou van Veldhoven. Ze organiseren er elk jaar een koers die me eigenlijk perfect zou moeten liggen. Mist wat wind zou het er wel zwaar kunnen zijn, maar die was er voor dit jaar -gelukkig- niet.

We gingen van start voor bijna 140 km. Dat is dubbele afstand vergeleken met vorig jaar toen we voor de profs moesten binnen zijn. Een grote ronde om vervolgens drie plaatselijke rondes te kunnen verorberen.
Ik had een dag met een redelijk gevoel. Ik kon goed mee in het peloton en ik reed steeds voorin.
Er was een groepje met zeven rensters voorop, het peloton sprintte voor een achtste plaats.
Ik werd uiteindelijk 22e, maar heb daar niet echt voor gesprint. Na 140 km was het vet van de soep.

De langste koers die ik ondertussen heb uitgereden. Ik ben tevreden.
Eveline

Geen opmerkingen: