donderdag 3 januari 2013

HALLOOOOOOOO! :)

Dag beste lezers,

Hierbij wil ik graag iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik hoop van harte dat al jullie dromen mogen uitkomen en dat 2013 beter wordt dan 2012.

Wat mezelf betreft beloof ik dit jaar beter te doen dan vorig jaar. Er zijn vele redenen voor een minder seizoen, maar wat het is geweest, is geweest en daar valt niet meer over te protocollen.
Ik ben nu wel extra gemotiveerd om er dit jaar iets mooi van te maken.

Voor wie het nog niet weet, dat zal niet meer in de kleuren van het Sengers ladies cycling team zijn.
Volgend jaar verdedig ik de kleuren van de sprinters Malderen. Toch wil ik nog graag de ploeg bedanken voor de mogelijkheden die ik de afgelopen twee jaar heb gekregen. Het waren twee mooie jaren met speciale ervaringen waar ik veel geleerd heb. Bedankt voor de kansen aan het team en de sponsors.

Wat nu komt is voor mij ook een vraagteken maar aan motivatie is er in geen geval gebrek! :)

Happy newyear! :)

Eveline






Geen opmerkingen: